Imorgon smäller det!

Hej alla! Just nu är jag så sjukt taggad!! För vet ni vad som händer imorgon?!! JAG SKA ÅKA TILL USA!!! :D Eller det är ju inte bara jag som ska till USA, min klass och min parallellklass ska dit tillsammans på en körresa. Jag har precis packat klart, så nu kan man bara chilla och vänta på morgondagen. Det enda som kommer bli lite jobbigt är att vi ska vara på Arlanda kl 6, så jag kommer att vara sjukt trött, men jag får väl sova på planet. Hur som helst kommer jag antagligen inte ha tillgång till internet under resan, så det blir nog inte så mycket uppdaternig (orkar inte göra tidsinställda inlägg). Men ni får stå ut iallafall, jag kommer ju faktiskt hem om en vecka så då blir det massor av uppdatering :)


USA HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: Fannyyy

Glöm mig inteeeeeee!!!!!!!

2011-10-26 @ 14:53:07
URL: http://fannniies.blogg.se/
Postat av: selma

SÅ AVUNDSJUK!!!!

2011-10-29 @ 13:16:28
URL: http://selmalindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0