Another day

Heej alla! Igår bloggade jag inte så jag drar en liten snabbis vad som hänt sedan jag bloggade senast. Igår var jag i skolan (OMG) och det var jobbigt eftersom måndagar är så långa. Efter skolan gick jag och gymmade, men jag var inte så fokuserad på träningen som jag ville. Det var nämligen en snygg kille där som jag distraherades av, så träningspasset gick mer åt att stalka honom än att träna :P Hur som helst så kom jag hem och pluggade lite till franska provet som var idag. Det gick sådär, men jag orkar inte tänka på det nu. Skoldagen idag var ganska chill, så när jag kom hem hade jag krafter kvar för att städa mitt rum :) Tycker faktiskt att det är kul att städa rummet, för det blir så fint efteråt och det är ännu roligare när man lysssnar på musik samtidigt. Nu ska jag chilla lite och sedan kanske jag ska göra lite läxor om jag orkar.


En liten random bild jag tog för en minut sedan med mitt fina tomte-diadem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0