Beautiful day

Hallå alla bloggläsare! Jag har inte bloggat på väldigt länge, men jag har helt enkelt haft fullt upp. Jag har bl.a firat midsommar på landet med min familj och några gäster som kom på besök. Gästerna åkte hem i Lördags, men jag, Mamma och Felix är fortfarande kvar på landet. Idag har det varit jättefint väder här så jag har badat två gånger. Första gången var det lite kallt för mig, men andra gången var jag i länge eftersom jag hade våtdräckt på mig ;) För övrigt har jag tagit en joggingtur, solat, gjort fjärilar i papper, ätit muffins och suttit lite vid datorn ;)

Två härliga sommarbilder!


Kommentarer
Postat av: anna

åh har du systemkamera? :O :D puss <3

2011-07-08 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0