Bad weather

Halloj! Sitter i Sommarstugan nu, vilket jag gjort enda sedan i lördagskväll. Har inte gjort så mycket här eftersom vädret inte varit det bästa, men idag åkte jag, mamma och Pappa till en outlet i Hälleforsnäs, där jag köpte en Tröja (Visar den i ett inlägg som kommer snart). På vägen hem åkte vi också till den prylmarknad som jag alltid åkte till när jag var liten. Köpte ingenting där, men det var roligt att uppleva gamla minnen. När jag kom hem satt jag en stund vid TV:n men sedan tog jag och mamma en cykeltur. Efter det åt jag middag och nu bloggar jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men under tiden jag inte har bloggat har jag b.la tränat, badat, solat, pysslat, cyklat, och träffat kompisar.
Tre fina bilder från i torsdags när jag, Selma och Tilda var på Smedsundsbadet. Bilderna kommer från Selmas blogg [LÄNK].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0