En vanlig dag

Tjenare bloggen och alla läsare! Jag har visst glömt att skriva om mina resor..... eller glömt har jag väl inte, men det är så mycket som har hänt att jag inte riktigt vet om jag orkar skriva allt. Jag vet liksom inte vart jag ska börja och då tappar jag lusten att blogga. Vad livet kan vara svårt ibland! Hur som helst kan jag berätta lite vad jag har gjort sen jag kom hem. Först var jag i stan och vilade mig i någon dag eller två och sedan åkte jag till landet där jag plockade svamp, badade och njöt av den sista tiden på sommarlovet. När jag kom hem provade jag på parkour med Bibbi, Fanny och Anna från språkresan. Det var riktigt roligt och jag kanske ska pova det igen på onsdag. Sedan har jag varit på ung 08 en liten stund, men det var inte så kul där tycker jag, så jag gick och fikade med några kompisar istället. Idag har jag städat hela mitt rum, riktigt ordentligt. Jag har lagt allt på sin plats ,dammat, dammsugit och moppat, I'm very proud of myself! ;) Efter städnigen tog jag en liten springtur och nu är jag hemma. Nu måste jag äta så vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Klara CleaningLady is back!! :D<3

2011-08-19 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0