Bloggen återupplivades

Hej alla läsare som fortfarande läser min blogg! Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på 1000000000år och detta beror på 2 saker. Nummer ett är att jag inte har orkat. Nummer två är att jag har varit bortrest från den 8 juli till 17 juli och sedan den 20 juli till 9 augusti. Var har jag hållit hus då kan man ju undra? Well, På den första resan var jag i Schweiz på Gymnastrada. Den andra resan var en språkresa till Jersey. Båda har verkligen varit superkul och den här sommaren har nog varit den bästa i mitt liv hittills. Orkar inte beskriva allt som hänt på mina resor nu eftersom klockan är snart 10 och jag är väääääldigt trött (jag vet att min dygnsrytm skiljer sig lite från andras) så vi får ta det en annan gång.


Kommentarer
Postat av: selma

KLARA IS BACK! yeyeyey vill hör allt om jersey

2011-08-13 @ 11:16:16
URL: http://selmalindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0